Twitter Güncellemeleri Buraya

Sayfalar

28 Temmuz 2013 Pazar

Benim en büyük hatam kolaydan kaçarak başarıyı aramak

Bu sene okula gittiğim süre boyunca kendime üç hedef koymuştum. Matematik ve fizikte daha iyi olmak ve diğerlerini geçmek, bir de bu sene karnede on ders üzerinden sadece ve sadece, en fazla bir zayıf getirmek. Bu üç hedefimi de başardım. Matematik ve fizikte bu sene çok iyiydim. Yani ilk yarıda. İkinci yarıda fizikte sadece iyi oldum ve matematikte kötü oldum. Zayıf olarak da kendime söz verdiğim gibi sadece bir dersden zayıf getirdim. Şimdi hedeflerimi her sene yaptığım gibi yeniliyorum: matematik ve fizikte en iyisi ol, diğer derslerde SAKIN zayıf getirme ve en iyi notları alarak sınıftaki herkesin ağzına sıç. Götü kalkanların götünü indir ve en iyisi sen ol. Herkes kendini bilecek. Herkes bir zamanlar küçümsediği insanla iletişim kurabilmek için götünü yırtacak. Çok hırslıyım ve çok sinirliyim. Annem ve abim benimle durmadan alay edip duruyor. Beni kuzenlerimle, tanıdıklarımızla ve diğer birçok insanla karşılaştırıp benim onlara nazaran kötü olduğumu söyleyip duruyorlar. Bir şeyi gözden kaçırıyorlar. Ben her eleştiriyi ciddiye alırım. Kalbimi çok kırıyor bu şekilde düşünmeleri. Bu yüzden herkesi şaşırtacağım.

Yapabileceğimi biliyorum. Kendimi tanıyorum. Bu sene içerisinde neler yaptığımı ve neler yapmadığımı da biliyorum. Her şeyin farkındayım. Bu sene birçok kez tembellik yaptım. Zaten hep tembel biriydim, fakat okul konusunda bu tembelliği göstermemeliydim. Bu tembellikle bile iyi bir karne aldım. Bak orta demiyorum, iyi diyorum! Eğer tembelliği bırakıp normal bir insan gibi çalışsam, hatta götümü yırtsam... Off arkadaş... Anime'de gibi hissettim kendimi. Hiçbir şey tutamaz artık beni. Kendime çok güveniyorum. Yapacağım dedim yapacağım. Bu süreç içerisinde bana destek olacak olan herkese şimdiden çok çok teşekkür ediyorum ve yanaklarından öpüyorum! 

Bu arada blogum için sonunda bir isim buldum. Ayık olun, o ismi kullanacağım bundan sonra. Her an blogun yeni ismiyle karşılaşabilirsiniz. Çok çok çok yakında da alanadı almayı düşünüyorum ama henüz emin değilim!

8 yorum:

  1. Bence kafana koyduklarının hepsini yapabilirsin. Önceden de kafana koyduklarını başardığına göre bunu da başarabilirsin. :)
    Tabi ki sana destek olacağız. Yapamayacağını düşünsem bu yorumu yazıyor olmam. :)
    Blogun yeni ismini de merak ettim. Alan adı konusunda acele etme belki sıkılırsın bir süre sonra. Değiştirmen zor olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana inandığın için sana çok çok çok teşekkür ederim; hele de destek olduğun için gerçekten çok mutluyum :)!! Tavsiyen için de teşekkür ederim :).

      Sil
  2. Kafana koyduysan sorun yok gerisi gelir bu senede benim için böyle olucak inşallah.:) Ve bloğunun adını merakla bekliyorum alan adını bende düşünüyorum ama halen pek emin değilim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette! İnsan kafasına koyduğunu, eğer çok isterse, rahatlıkla başarabilir!

      Sil
  3. ''Yürü be kim tutar seni!'' Diyesim geldi. :D
    Anladığım kadarıyla baya ciddisin bu konuda. Daha önce de kafaya koyduklarını yaptıysan bunu da yaparsın. Kolay gelsin diyim o zaman ben. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutmak kendini be 3gen, özgür özgür ifade et kendini kız :D

      Sil
  4. Nerelerden bu gaz? Bana da lazım bir parça. Sınav yaklaştığından ben de günlük çalışma saatini yazın son ayı iki saat daha arttırmayı planlıyorum.

    İstediğin destekle arkandayım. (Hayır, öpmene gerek yok.) Lütfen anneni, ağabeyini takma ve çabuk gaza gelme. Çabuk gaza gelmek duruma göre iyi bir şey olabilse de genel olarak iyi bir şey değil.

    Herneyse, hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mezun olacağım bu sene, bu yüzden sıkı tutmam gerekiyor ve bir ucundan başlamam gerekiyor. ''Tut şunun ucunu, döşeyelim abi''. Aklıma o reklam geliyor hep, lanet olsun... Öpmem zaten, korkma ^^

      Hayırlısı olsun bakalım. Eyvallah.

      Sil

Küfür etmeyin de ne yazarsanız yazın amk. Ironiye bak...