Twitter Güncellemeleri Buraya

Sayfalar

25 Temmuz 2013 Perşembe

Blogumun ismini değiştirmek istiyorum ve bir de...

Yeni ve ücretli bir alanadı almak istiyorum. Blog yazmaya devam edeceğime karar verdikten sonra bu isimle devam etmemek istediğimi düşündüm. Blogu açarken aklımda ''klavyeye yumruk ya da kafa at, ne çıkarsa onu koy'' düşüncesi vardı. Bir süre ''Adı Belirsiz Olan Bir Blog'' ismiyle devam etmiş olabilirim, fakat bu ismin adres bölümüne yazmasının ne kadar zor olduğunu düşünebiliyorum. ''It's a pain in the ass'' yani. Hazır isim değiştireyim demişken bir de alanadı alayım dedim. Hem daha rahat olur, hem de yazma işini ilerletmiş olurum. Üstelik her zaman aşk meşk hakkında yazmayacağım. Hayatım hakkında yazacak bir şeyim olmasa da hayatım'dan birkaç şey hakkında yazmak istiyorum. 

Blogumda şu sıralar yer ve önem vermek istediğim alanlar kitaplar, filmler ve daha fazlası. Bunları da bloguma dahil etmeyi başarırsam daha güzel olacağını düş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür etmeyin de ne yazarsanız yazın amk. Ironiye bak...