Twitter Güncellemeleri Buraya

Sayfalar

7 Temmuz 2013 Pazar

Dikkat, Dikkat! Beş Gün Berlin Macerası Başlıyor! Herkes Sıkı Tutunsun!

Gitmeyi hiç ama hiç istemiyorum. Tek bildiğim bu. Onu nasıl arkada bırakacağım? Beni düşünecek, beni özleyecek ve ben eğlenmeye çalışacağım - ki eğlenecek veya eğlendirecek bir şey yok ondan başka şu an -. Ne güzel evde kalıp gitmemek vardı Berlin'e. Ne bokuma gitmek istiyorum diye bir de evdekileri dinledim ki? Berlin şöyledir, Berlin böyledir diyip durdu herkes haftalarca. Başımın etini yediler, bitirdiler beni. Eğer buna değmezse hepsini keseceğim.

Genel olarak bir yere gitmekten hep nefret etmişimdir. Gezmeyi hiç sevmem ama tatil yapmaya bayılırım. Sınıfımla bir yere gitmek bana daha da itici ve tiksindirici geliyor. Sevmediğim onca insan sevdiklerimle karışıyor. Tıpkı sigara ve kahve gibi. Alkol veya sigara içmeyen, kötü alışkanlıkları olmayan biri olarak sınıfımın da neredeyse geberene kadar alkol ve sigara içmeye bayılması da ayrı bir heyecan aslında. Bir de Facebook'ta yazmazlar mı ''altılıkları getirmeyi unutanın ağzına sıçarım!''

Şu son günlerde birkaç ağır karar vermek zorundaydım fakat bunlardan en güzeli ve en doğrusu sanırım  - bazılarınız bunları okurken ''böğğ bir love story daha yaşıyoruz'' diyordur belki de - onun yanında kalmak ve sonsuza dek onunla kalmayı seçmekti. Onun da beni seçmesi tabii. Bunu da birer - sahte demiyelim ama gerçek de demiyelim - gümüş yüzük alıp içine isimlerimizi kazıtarak gerçekleştirmek ve sonlandırmak istedik. Ben buna part 1 diyorum. Part 2'yi de tahmin etmişsinizdir herhalde? Ne uzaklar ne de başka bir engel bizi ayırabilir. Ancak biz kendimizi ayırabiliriz - ki bu da asla ama asla olmayacak -. Birbirimizi seviyoruz uleayn. Ben seneye mezun olduktan sonra onun yanına gideceğim ve hikâye burada hem bir sona, hem de bir başlangıca kavuşmuş olacak.


Ben şimdi Berlin'e gidiyorum. Yoldayım. Beni bekleyen maceraları paylaşmak için sabırsızlanıyorum ama onu da çok özlüyorum. Umarım o mutlu olur ve kendine iyi bakar. Kendine iyi bak aşkım! :) Duydun mu?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür etmeyin de ne yazarsanız yazın amk. Ironiye bak...