Twitter Güncellemeleri Buraya

Sayfalar

7 Temmuz 2013 Pazar

Geçmişi geride bırakarak geleceğe açılıyoruz! Yoksa hata mı ediyoruz?

Selam tatlım, naber? Ben bu blogun sahibiyim ve boşda değilim. Anlayacağın dünya'nın en mükemmel insanıyla çıkıyorum. Ona ''eşim'' de diyorum fakat onun lâkabı Anna Sappling. Onu kızdıranı, ona asılanı, ona herhangi bir şey yapmak isteyeni veya aklından geçireni çok pis döverim, ona göre. Söylemedi demeyin, asılmaya kalkmayın ama onu da takip edin. Sanki henüz beni takip eden var da reklam yapıyorum ama olsun, ümidi kesmiyeceğim! Bu blogda aslında hayatımın mezun olmadan önceki son senesini kayda almak istiyorum fakat bunu başarabilecek miyim, başarabileceksem bile iyi mi yapacağım, hiçbir fikrim yok! Yine de umudu kesmeden hunharca yazacağım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür etmeyin de ne yazarsanız yazın amk. Ironiye bak...