Twitter Güncellemeleri Buraya

Sayfalar

24 Temmuz 2013 Çarşamba

Hayvan gibi okumak istiyorum, hunharca ders çalışmak istiyorum ben!

''Havalanma, havalarını alırım, ıssss. Aha aldım''. Ankaralı Namık dinlemeye başladım amk, şu işe bakar mısın? Şu son günlerde ülkeme ve dinime edilen laflar ve hakaretler beni eskisinden daha da çok etkilemeye, kalbimden vurmaya başladı. Eskiden olsa karşılıksız kalırdım. Hiçbir şey söylemez, he he ok der geçerdim. Aslında hiçbir sinir sorunumun olmadığını biliyorum fakat bu tip yaklaşımlar çok sinir ediyor beni artık. Bu düşünceler de beni daha da milliyetçi biri hâline getirdi. Auuuu, bozkurt akar dermişim. MHP'li değilim beyler, dağılın. Sonuç olarak bu milliyetçilik duygusu beni daha da çalışkan olmama sevk etti.

Aha sıçtık. Yazıyı yazarken o hisler, o düşünceler ve duygular birden yok oldu. Şimdi uyuyasım var, yiyip içip sıçasım var. Ama tam bunları yazarken yine ders çalışasım var. İşte anlatmak istediğim şeylerden biri de bu. İrade. Ben de yok işte o. Yazmak, okumak ve edindiğim bilgileri bir şekilde kullanabilmek isterim. Dünya'daki en güzel şey bir insanın ne kadar bilgili olduğunuzu anlamasıdır. Amaaaaan yazdıklarımdan da sıkıldım şimdi.

Bu yaz yapacaklarım kesin aslında: fizik ve matematik çalışmak, hatta bu ikisine abanmak. Kim tutar beni ehueheh... Aslında fiziğe bayılırım. Eskiden böyle değildim ama şimdi bayılıyorum. O kadar güzel bir şey ki... Ama matematik... Puh senin suratına tüküreyim. Aslında şu an bana dünya'nın en boktan şeyi gibi geliyor, çünkü ben yeteneksizim o konuda. Kafam almıyor amk. Ne yaparsam yapayım! Matematiği de götüyle yapan herkesi çok kıskanıyorum ;{! Her türlü şeyi yapabiliyorum da matematiği niye yapamıyorum? Ühühüğ...

Bu aralar telefon manyaklığım başladı. Telefon manyaklığı diyorum, çünkü tescilli bir teşhis oldu artık benimkisi. Bir telefonu bir veya en çok iki sene kullanıyorum ve sonrasında internet üzerinden felan satıp kendime en son model bir telefon almaya çalışıyorum, çünkü teknolojiye ayak uydurmayı çok seviyorum - yani bunu söylerken tabii telefonları kastediyorum. En çok kullandığım şey telefonum ve laptobum.

Çok yazı yazan biri olduğum için (SMS, WhatsApp, Twitter, Facebook, E-Mail ve tabii ki de arama, fotoğraf, okuma vs.) BlackBerry'ye ihtiyacımın olduğunu düşünüyorum, çünkü akıllı telefonların klavyeleri beni tatmin etmiyor ve aplikasyonlarla bile değiştirsem de bir şey değişmiyor. Bu yüzden klavyeli bir telefon almak istiyorum. Onun adı BlackBerry Q10 ve ona sahip olmalıyım. Yine de bir züppe gibi gözükmemek için Samsung Galaxy S3'ümü bir süre daha kullanmaya devam edeceğim. Eskisin biraz da öyle alayım hesabı hani...

Yazının sonunu, yazının bir sonu olmadığını söyleyerek bitirmek istedim. Hadi bay bay ^^!

2 yorum:

  1. Abaza gibi olcak, olsun: Yerim :D
    Hep "züppe gibi olmasın" deyip hem de "Ehh işte ya, S3'ü eskiteyim bi BBQ10'a geçicem yeah.." yapan tek insan :D Ciddi telefon manyağısın, çok tatlısın :D
    Yapalım ya, hunharca yazalım, hunharca çalış, hunharca çizeyim adam olalım lütfen :D
    Uçup gitmesin çalışma isteği falan, iraden var senin var. Her türlü başarırsın istesen ^^
    Ben fiziği sevmem bebek ya :/ Sen seviyorsan sorun yok :D Benim sevdiğim tek fizik var o da seninki :D
    Yorumun sonunu, Yorumun bir sonu olmadığını söyleyerek bitirmek istedim. <3 :D

    YanıtlaSil
  2. @Anna Sapling

    Yorum yapma sen, tatlılıktan öldürcen beni burda ;3!

    YanıtlaSil

Küfür etmeyin de ne yazarsanız yazın amk. Ironiye bak...