Twitter Güncellemeleri Buraya

Sayfalar

14 Temmuz 2013 Pazar

Yarmaya ve Yardırmaya Geliyorum Bebekler! Korkun, Kaçın, Saklanın!

Bu aralar bebeğimle konuşuyoruz, bol bol düşünüyoruz ve tabii ki de acayip fanteziler üretiyoruz. Genellikle hep azmış durumdayız ikimiz de. Biz bir abazayız, bir kezbanız! Ben ona diyorum ki: ''Şunu yapmak istiyorum, bunu yapmak istiyorum. Boşver, şunu yapalım'' felan, o da bana diyor ki ''Ben uyumak istiyorum, ben tembel olmak istiyorum''. Bunun üzerine ben de ''beraber tembel olalım ama beraber olalım bebek, başarılı da olalım, mutlu da olalım'' diyorum ve yine azmaya başlıyoruz. Nasıl bir iştir bu? Bu kız beni sürekli azdırıyor, sürekli kendini özletiyor, ve sevdiriyor. Damn bro, ben bu kıza çok aşığım! 

Konuşmalarımızdan birinde ben ona dedim ki: ''Ben yazılım okuduktan sonra web tasarımına yönelmek istiyorum ama benim dışımda o kadar firma ve serbest tasarımcı ve yazılımcı varken, beni nasıl keşfedecek insanlar? Ben nasıl iş bulacağım? Nasıl para kazanacağım? Nereye sıçacağız?'' falan filan derken acaba ne düşünüyordu, nasıl bir yüz ifadesi gösterdi bilmiyorum ama tatlı bir şekilde bana ''Sen merak etme. Her şeyi yaparsın. Hatta beraber yaparız. Kendi firmamızı kurarız'', şöyle yaparız böyle yaparız dedi. Ben yine mal gibi kıç üstü oturup ''Ben böyle süper bi kızı nasıl buldum ya?'' diye düşünmeye başladım yine. Ulan düşünmek dedim de; benim tek yapabildiğim düşünmek. 

Teorik olarak tamam da pratiğe döneceğim zaman, bir şeyi gerçekten yapacağım zaman yapamıyorum, yapmıyorum, yapmak istemiyorum. Yine de ona örnek olmak istiyorum. Sadece kendim başarılı olmak istemiyorum, onun da başarılı olmasını istiyorum. Mesela artık o tatlı, mükemmel ve seksi poposunu kaldırıp sabahları kursuna gidebilse artık, beni bu kadar çok değil de üniversiteyi daha çok düşünmeye başlasa onu gelecekte ödüller bekliyor olacak. Ne gibi mi? Mesela üzerinde çalıştığım karın ve kol kaslarını ellemek, okşamak, üstünde yatmak ve öpmek gibi. 

Bana gelirsek: şu an hayatım'da birkaç güncelleme yapmaya çalışıyorum. ''Updating to version 2.0'' falan hani. Bu yaz tatilinde matematik değil de fizik dersine abanmaya karar verdim. Matematiğin amk diyerekten fizik çalışmaya haftaya başlayacağım. Tabii bol bol dizi izlemeye çalışacağım, bol bol filim izlemeye çalışacağım, bol bol aşkımla olmaya çalışacağım, bol bol yazı yazmaya çalışacağım, bol bol yazılımla uğraşacağım... - ne? Yazılım mı? Evet. Aşkımın tavsiyesi üzerine JavaScript ve Php dillerini öğrenmeye çalışacağım. Ana hedefim ve amacım bu olmasa da tuvalette okuyacak bir şeye ihtiyacımın olduğunu düşündüm ve aklıma gelen en iyi şey buydu, don't judge me. 

Yazıyı bitirirken bu sefer: Bahçeli'nin suratından sıkıldığım için, ama daha çok belki herkes bu yazıyı bekliyordur diyerekten, şizofrenik düşünceler üreterek yazdığımı da belirtmek istedim. Hepinize iyi günler, iyi geceler, her ne boksa ama mutlu olun, mutlu edin, sevin, sevilin! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür etmeyin de ne yazarsanız yazın amk. Ironiye bak...