Twitter Güncellemeleri Buraya

Sayfalar

12 Ağustos 2013 Pazartesi

Bir anlığına da olsa hayatı siklememe duygusu oluşabilir mi?

Boşalmak. Benim aklıma, ''hayatı siklemediğin kısa bir anı tarif et'' deseler, ilk önce boşalma gelirdi. Mastürbasyondan sonra oluşan o his, o açıklanamayan lanet his... O hisden önce seversin, aşık olursun, sonuna kadar sıkılmam dersin ama boşaldıktan bir dakika sonra ''Konu neydi?'' diye sorarsın kendine. Doğru mu Samet? Doğru, doğru. Kadınlarda da böyle mi bilmiyorum, fakat erkeklerin çoğunda azdırmayı bir koz olarak kullanabilir kadınlar aslında. Azma noktasında bir erkek neredeyse her şeyi göze alabilecek duruma gelebilir bazen. Bakarsın kredi kartı şifresini, donuyla birlikte karşısındaki kadına soyunup teslim edebilir. Söylemek istediğim şu ki: Mastürbasyon dışında (ve tabii ki de beyni uyuşturan tüm maddeler haricinde) acaba başka ne var bize hayatı bir anlığına unutturan ve es geçtiren? Aslında bundan çok ilginç bir araştırma konusu olurdu ama ne yaparsın işte; günümüzde dersden başka, okuldan başka, eğitimden başka oraya buraya sapabiliyoruz da, kendimize zaman ayırabiliyoruz da biz mi yapmıyoruz? Fuck the system?

Bu yazıyı yazarken aklıma çok ilginç bir şey takıldı. Hemen, mastürbasyon esnasında, öncesinde ve sonrasında insanın beyninde ve vücudunda ne gibi hormonların, sinirlerin, düşüncelerin ve etkilerin yaratıldığını araştırmak istiyorum. Bunun için birkaç biyoloji ve kimya kaynağına göz atacağım. Ondan sonra da, bir başka yazımda, aklımda daha önce kimsenin gözlemlememiş olduğu ilginç bir bilgiyi, daha doğrusu deneyi veya gözlemi paylaşmak istiyorum.

Hadi Allah'a emanet olun, ben bilgi edinmeye gidiyorum mk. (sanki tuvalete gidiyorum gibi bir his verdi bu cümle)

Durum güncellemesi: Matematik ve fizik çalışıyorum ben - oh yeah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür etmeyin de ne yazarsanız yazın amk. Ironiye bak...