Twitter Güncellemeleri Buraya

Sayfalar

13 Ağustos 2013 Salı

Canım sıkılınca ve kendimi kötü hissedince alışveriş yaparım!

Tatildeyken dışarı çıkmayı sevmem. Bu yüzden tatil öncesi dışarı çıkmamak için her şeyimi önceden hazır ederim. Örneğin: tüm nakit paramı banka hesabıma yatırırım, her yere abur cubur ve içecek depolarım (sivilcelerin bir önemi yok dışarı çıkmadıktan sonra) ve tabii ki de alışverişimi dışarı çıkmadan, yani internet üzerinden yaparım; yani Amazon'dan. Bu bir tanıtım yazısının başı gibi oldu ama değil, inan. Kendimi kötü hissettiğim zaman, bunaldığım zaman veya kendimi kötü hissettiğim zaman ilk başvurduğum şey hani şu amerikan filmlerinde ve dizilerinde o çok duyduğunuz ''shopping'' , yani alışveriş oluyor. Şu sıralar okul için hazırlıklar yaparken bir düşündüm: ''Benim neye ihtiyacım var?'' sorusunu sordum kendime ve ihtiyacım olup, ihtiyacım olmayan her şeye kadar Amazon'u gezip tonlarca sipariş verdim. Bunların arasında: kot pantolonlar, t-shirtler, gömlekler, iç çamaşırları, kalemler, defterler ve onca daha başka şey var. Şimdilik yine huzur buldum ve rahatladım; peki ya sonra?

Bugün, blogumun alan adını değişeceğimi söylediğimi hatırladım ve bu yüzden hemen uzun zamandır aklımda olan alan adını alma kararını aldım. Yazmayı sevdiğim için ve kendimi ifade etmek istediğim için, tabii bir de ilgi odağı olup yazılarımın okunmasını istediğim, ve psikolojik gözlemler yapıp, bir şekilde bunları kullanmak istediğim için ''Kelimelerin Gücü'' isimli alan adını almak istedim. Aklımda bir soru vardı: ''Türkçe karakterleri destekliyor mu acaba bu alan adı siteleri artık?''. Şaşırdım, çünkü Ü, Ğ, I, Ö ve daha fazlasını kullanarak alan adı alınabiliyormuş artık sonunda. Bunun iyi bir fikir olup olmadığını iyice düşündükten sonra: ''Ben zaten Türkiye çapında, türkçe yazılar yazacağım bu blog altından - e o zaman neden Türkçe karakter içeren, ulaşması basit ve rahat ve aynı zamanda anlamlı bir alan adı almıyayım?'' dedim ve ''satın al'' tuşuna bastığım gibi kayıt işlemlerini yapıp hemen bu alan adını kullanmaya başladım. Bundan sonra ''Kelimelerin Gücü'' adıyla ve ''kelimeleringücü.com'' alan adıyla yazı yazmaya devam edeceğim - tabii ki de buradan. 

Şimdilik bu kadar diye düşünüyorum... Yarın ilk birkaç siparişini verdiğim mal gelecek. Bakalım nasıllar. Alışverişi, bir erkek olmama rağmen çok seviyorum bu arada. Bir önceki yazımda bahsettiğim şekilde; eğer biyolojik olarak, hormonlarla bir alakası varsa bu durumun, bunu da araştırmak istiyorum!

3 yorum:

  1. Bende istiyorumğğğ :( hayırlı olsun ^^ bende yaz tatilinde dışarı adımımı çok nadir atarım. :P

    YanıtlaSil
  2. Uygun bir domain veren site biliyormusun?:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Name.com'dan alıyorum ben. Blogger ve Tumblr gibi altyapılar kullanıyorsan iki dakikada içerisinde siten aktif oluyor :)

      Sil

Küfür etmeyin de ne yazarsanız yazın amk. Ironiye bak...