Twitter Güncellemeleri Buraya

Sayfalar

16 Haziran 2014 Pazartesi

Tekrar yazmak istiyorum

Evet -- tekrar yazmak istiyorum. Ama her tekrar yazmaya başlamak istediğimde aklıma o eski günler geliyor. Zamanında yemin etmiştim kendime 'bir daha yazmayacağım' diye. Bu sene liseden mezun oldum ve yine geldim. Yine her zamanki gibi kendime koyduğum hedefler var ve bu hedefleri sonuna kadar kovalayacağım. Eskiden tatillerde ders çalışıp sınıf içerisindeki diğer arkadaşların benden üstünlüğünü, benimle onlar arasındaki açığı kapatmak için çalışırdım ve kendi kişisel dinlenme ve eğlenme etkinliklerimi tamamen bir kenara bırakırdım. Artık bir lise mezunuyum. Peki ya şimdi ne olacak? Nasıl devam edeceğim?

Odamı her zaman istediğim gibi düzenledim -- daha doğrusu bir kısmını. Istediğim elektronik cihazları satın aldım ve masamı tam istediğim ''yazılımcı'' masasına çevirmeyi başardım. Bu sadece görünüm. Bir de işlev kısmı var; o da üniversiteye başladığımda artık. Birçok şey değişti, ben değiştim demeyi çok istiyorum ama hayır. Hiçbir şey değişmedi. ''Insanlar değişebilir, her şey değişebilir. Yeter ki istek olsun'' diyen insanlar belki haklı olabilir ama ben ya değişmek istemedim ya da değişmek bana çok yorucu geldi. Evet, bazı önemli veya önemsiz kararlar vermek zorunda kaldım, birkaç şey değiştirmek zorunda kaldım ama yine de bahsedebileceğim büyük değişiklikler yok. 

Geçen zamanda değişen her şeyi detaylı olarak bu başlık altında anlatmaktansa, tek tek, yavaş yavaş zamanla yazacağım yazılarda malzeme olarak kullanmanın daha doğru olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden gelin, bana bu yazılarımı yazacağım, sürekli okuyacağım ve daha iyi, kaliteli ve işlevli bir insan olmaya çalışacağım bu uzun yolda bana katılın ve maceralarımı takip edin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür etmeyin de ne yazarsanız yazın amk. Ironiye bak...